Polityka Zapłata
Zaktualizowano 15 lipca 2023 r
Polityka Zapłata
Zapłata
PayPal i karta kredytowa to nasza preferowana metoda płatności na stronie Crazybirdbike.pl. Możesz także skorzystać z alternatywnych metod płatności – przelewu bankowego lub płatności w sklepie spożywczym. Jeśli chcesz skorzystać z przelewu bankowego, skontaktuj się z nami, podając identyfikator zamówienia, aby uzyskać nasze dane bankowe.
Płatności mogą zostać odrzucone lub zwrócone Tobie, według własnego uznania Crazybird, z dowolnego powodu lub bez powodu. Jeśli przyjmiemy zamówienie w przedsprzedaży dowolnego Produktu, Twoje konto, karta kredytowa lub inne mechanizmy płatności zostaną obciążone po zatwierdzeniu przez Crazybird, niezależnie od przewidywanej daty wysyłki Twojego zakupu.
Jeżeli w zamówieniu zostanie dokonane obciążenie zwrotne karty kredytowej w dowolnej kwocie, ograniczona gwarancja na to zamówienie zostanie wstrzymana do czasu rozstrzygnięcia problemu.
Podatek
Wszystkie obowiązujące podatki (w tym podatek obrotowy) zostaną pobrane od wszystkich zamówień, w przypadku których pobieranie takich podatków jest wymagane.
Finansowanie
W przypadku kwalifikujących się nabywców rowery elektryczne mogą być finansowane za pośrednictwem partnerów finansujących produkty konsumenckie Crazybird. Kwalifikacje niezbędne do sfinansowania zakupu e-roweru oraz Twoje prawa i obowiązki związane z takim zakupem określa wyłącznie partner finansujący produkty konsumenckie. Twoim obowiązkiem jest zapoznanie się i zrozumienie wszystkich warunków związanych z finansowaniem zakupu e-roweru i niniejszym potwierdzasz, że Crazybird w żaden sposób nie ponosi odpowiedzialności za takie finansowanie.
Refundacja
Jeśli uzyskasz zgodę na zwrot środków, w ciągu 2–15 dni automatycznie zostanie przyznany kredyt na Twoją kartę kredytową lub pierwotną metodę płatności.
Zamówienia oznaczone jako oszustwo
Jeśli Twoje zamówienie zostanie oznaczone przez nasz system jako obarczone wysokim ryzykiem oszustwa, zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia i zwrotu środków. Jeśli uważasz, że zwrot pieniędzy został dokonany przez pomyłkę, napisz do nas na adres obsługi klienta.