Zagubiona paczka
W wyjątkowym przypadku zagubienia paczki przez firmę kurierską Crazybird wszczyna dochodzenie przed zorganizowaniem jakiejkolwiek wymiany.
Co klient musi zrobić
1. Powiadom Crazybird o utraconej paczce przed upływem 3 dni od otrzymania powiadomienia o dostawie, ale nie otrzymania przedmiotu
2.Zbierz wszystkie dokumenty/zdjęcia mogące udowodnić zagubienie przedmiotu. Na przykład zdjęcie podpisanego paragonu wysłanego przez firmę kurierską, na którym widnieje błędne imię i nazwisko.
3.Skontaktuj się z firmą kurierską i postaraj się uzyskać dodatkowe informacje, np. adres, pod który paczka miała zostać dostarczona, informacje o kierowcy itp.
4. Wyślij je do Crazybird (skontaktuj się z pomocą techniczną)
5. Jeśli otrzymałeś takie polecenie, złóż raport na policji
Co zrobi wariat
1. Po otrzymaniu od Klienta powyższych informacji, Crazybird oceni, czy zgłoszenie zaginięcia jest zasadne.
2. Jeżeli zgłoszenie będzie prawidłowe, Crazybird skontaktuje się z firmą kurierską i wszczęje dochodzenie.
3. Jeżeli w ciągu 2 tygodni od otrzymania zgłoszenia sprawa nie zostanie rozwiązana, Crazybird wystawi egzemplarz zastępczy.
4.Klient może również zdecydować się na pełny zwrot pieniędzy.
5. Jeśli przedmiot będzie mógł zostać odzyskany, może być konieczne zorganizowanie przez klienta pomocy w zorganizowaniu przesyłki zwrotnej. Wszystkie dodatkowe koszty zostaną pokryte przez Crazybird.
Co klient musi zrobić
1. Powiadom Crazybird o utraconej paczce przed upływem 3 dni od otrzymania powiadomienia o dostawie, ale nie otrzymania przedmiotu
2.Zbierz wszystkie dokumenty/zdjęcia mogące udowodnić zagubienie przedmiotu. Na przykład zdjęcie podpisanego paragonu wysłanego przez firmę kurierską, na którym widnieje błędne imię i nazwisko.
3.Skontaktuj się z firmą kurierską i postaraj się uzyskać dodatkowe informacje, np. adres, pod który paczka miała zostać dostarczona, informacje o kierowcy itp.
4. Wyślij je do Crazybird (skontaktuj się z pomocą techniczną)
5. Jeśli otrzymałeś takie polecenie, złóż raport na policji
Co zrobi wariat
1. Po otrzymaniu od Klienta powyższych informacji, Crazybird oceni, czy zgłoszenie zaginięcia jest zasadne.
2. Jeżeli zgłoszenie będzie prawidłowe, Crazybird skontaktuje się z firmą kurierską i wszczęje dochodzenie.
3. Jeżeli w ciągu 2 tygodni od otrzymania zgłoszenia sprawa nie zostanie rozwiązana, Crazybird wystawi egzemplarz zastępczy.
4.Klient może również zdecydować się na pełny zwrot pieniędzy.
5. Jeśli przedmiot będzie mógł zostać odzyskany, może być konieczne zorganizowanie przez klienta pomocy w zorganizowaniu przesyłki zwrotnej. Wszystkie dodatkowe koszty zostaną pokryte przez Crazybird.